2016. április 28., csütörtök

Egyik kedvenc táskám

Ez a kép nem saját, a táska viszont igen, Retromantic Meskás oldaláról való. Mostanában inkább nyakbavalókat készít, de remélem a nyáron ismét találkozom majd romantikus táskáival is. Gyönyörűségeket készít!




Én tavasztól őszig általában vászon táskákkal járok. Nagyon szeretem váltogatni őket, van is sok szép darabom. Ezt a táskát azért mutatom most, mert az előző bejegyzésemnél a patchwork takaró varrásával kapcsolatban felmerült egy kérdés a hozzászólásoknál, hogy hogyan lehetne rojtossá varrni a takarót, nem a hagyományos módon. 



Nagyon tetszik, ahogy az anyagokat és a díszítésket alkalmazza. 



A képem nem a legjobb sajnos, majd erősebb fényben újra fogom fotózni, de azt hiszem az látszik, hogy itt is díszítésként utólag varrta rá a szegetlen anyagcsíkot, kicsit meghúzva, így lesz rongyos hatása. Ezt azt hiszem a takarómnál is alkalmazhatom. 


 

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igen , ez a táska ezekkel az érdekes rátét megoldásokkal különleges. Véleményem szerint napokig fogod próbálgatni a kész takaróhoz a szalagokat, csipkéket, miegymást , hogy igazán neked tetsző, harmónikus hatást érj el;-)))

Pepi írta...

Már most is elszórakoztam vele, hogy az anyagdarabok köré rakosgattam ezt azt, pamut csipkéket, madeirákat, de nem tudok egyszerűen dönteni. Egyik gondolatom, hogy csak fehér díszítéseket rakok rá, de a másik, hogy pasztell színűeket vegyesen. Majd egyszer csak eldöntöm. :) De olyan nehéz!

Névtelen írta...

Nehéz, mert bár az anyagok nagyon szépen passzolnak egymáshoz, azért mind különböző hatású.úgy gondolom, amikor elkészül a nagyvelőlap, akkor meglátod mi illik hozzá színben, hangulatban, stílusban egyaránt.Ezekből lesz 10- 20 féle , szépen lassan 1-2 variációra fog redukálódni. Természtesen hekem nár van ötletem is, de nem árulom el, mert 1. nem szeretnélek befolyásolni, 2. nem biztos hogy egyezik az ízlésünk= kíváncsi vagyok a TE belső világodra , tudod a lelked rezdüléseire;-))))

Névtelen írta...

/Elnézést a hibákért, telefonról írok, így néha mellé"érintek"/

Pepi írta...

Na, majd meglátjuk akkor a végén, hogy hasonló e az ízlésünk:) De ha elkészül, majd nyugodtan mondd meg hogy tetszik e, vagy hogy mit csináltálvolna másképp. Én szeretem meghallgatni mások véleményét is,mert lehet hogy olyan jut másnak eszébe, ami nekem sosem jutna.

Névtelen írta...

Megbeszéltük:-)))
Annak pedig külön örülök, hogy nyitott vagy:-)))

Kerti szerszám keretben

Itt az ősz és a kertben nyaralt szobanövényeket pakolászom befelé a teleltetőbe. Itt tartom azokat a  tárgyaimat is amik felújításra várna...